Прощальний Nissan GT-R оснастять 720-сильним двигуном

Життєвий цикл купе Nissan GT-R (R35) завершиться у 2022 році виходом лімітованої версії Final Edition. Про це повідомило видання Best Car Web з посиланням на власні джерела.

За інформацією японських журналістів, прощальну версію «дводверки» укомплектують двигуном від суперкара Nissan GT-R 50, побудованого спільно з Italdesign, на честь 50-річчя ательє та оригінального купе GT-R.

У Nissan GT-R 50 by Italdesign віддача допрацьованого Nismo 3.8-літрового твін-турбо V6 складає 710 к.с. і 780 Нм крутного моменту, що на 110 л. і 128 Нм більше, ніж GT-R Nismo чи Track Edition. Такий суттєвий приріст зажадав встановлення посиленої 6-ступінчастої коробки передач з подвійним зчепленням, потужніших гальм Brembo, доопрацювання регульованої підвіски від Bilstein. Шини для спорткара надала компанія Michelin – Pilot Super Sport: 255/35 R21 для передньої осі та 285/30 R21 для задньої. Сам двигун фахівці придворного ательє укомплектували турбокомпресорами від гоночних машин класу GT3, високопродуктивними паливними і масляними форсунками, а також покращеною системою запалювання.

За попередньою інформацією, всього планують зібрати 20 «прощальних» купе Nissan GT-R Final Edition орієнтовною вартістю 318 290 євро. Для порівняння, звичайний GT-R на японському ринку коштує 87530 євро, а GT-R Nismo – 192&560 євро.

Ювілейний Nissan GT-R 50 by Italdesign оцінюється в 990 тисяч євро. Загалом зберуть 50 таких спорткарів. Першу партію планують доставити клієнтам наприкінці 2020 року на початку 2021 року.