Як економне водіння може бути причиною капітального ремонту авто?

Багато автолюбителів впевнені, що під час поїздки, використовуючи низькі обороти двигуна і, відповідно, повільно пересуваючись дорогою, можна зменшити витрату палива. Однак, часте водіння в такому режимі може бути причиною швидкого зносу мотора і, в результаті, стрімкого наближення капремонту.

Наслідки повільної їзди

Водіння на низьких оборотах впливає на погану подачу масла до деталей двигуна, що призводить до масляного голодування. Чому це відбувається?

Справа в наступному. Перекачуванням масла займається масляний насос, він безпосередньо з’єднаний з колінвалом. І під час кожного обороту він перекачує певну кількість масла. Зв’язок із колінчастим валом ускладнює процес роботи, оскільки від об’єму олії тепер залежить також кількість обертів колінвалу.

Крім того, важливим є те, який стан автомобіля.

  • Якщо у вас нове авто, і ви за ним добре доглядаєте, то у нього, з великою ймовірністю, масляні канали чисті. У випадку, якщо пробіг автомобіля більше 150 000 км і використовується режим «на низьких оборотах», то може виникнути проблема нестачі одержуваного мастила.

І навіть за наявності датчика тиску масла, який, зрозуміло, є на кожному авто, буде складно визначити «масляне голодування», оскільки він показує брак масла, а не недостатню подачу. Тому, в даному випадку, лампочка не почне блимати.

Що ж відбувається на насправді?

Отже, вже відомо, що насос для олії безпосередньо пов’язаний з колінвалом двигуна. Тому, показники подачі масла при 1 500 об/хв і при 3 000 об/хв будуть суттєво відрізнятися. Внаслідок цього страждають усі системи двигуна:

  • змащування деталей двигуна буде недостатнім;
  • тепло від нагрівальних елементів не зможе відводитися належним чином.

Згодом це загрожує виникненням підозрілих шумів, перегріванням двигуна або навіть поломкою транспортного засобу.

Різко прискорюємося – наслідки для авто

Кожному доводилося хоча б іноді, під час поїздки, навіть не дуже тривалої, різко прискорюватися. Це відбувається у багатьох автомобілістів регулярно – цього вимагає трафік або манера водіння така. Іноді водієві просто хочеться випробувати на витривалість своє авто.

У кожному з цих випадків, під час такого прискорення електроблок управління віддає сигнал подати в циліндри паливоповітряну суміш у великій кількості, ніж цього потрібно. В результаті, помпа та масляний насос не справляються з таким напором і в роботі відразу не прискорюються.

Крім того, в циліндрах вже накопичилося тепло, що значно перевищує допустиму норму. А оскільки подітися йому нікуди, це створює суттєве навантаження на групу поршнів і  Також може виникнути детонація, вона матиме несприятливі наслідки і, як наслідок, – капітальний ремонт.

Результат буде очікуваний. Бажаючи заощадити, ви піддаєте двигун і всі системи перевантаження. В цьому випадку також піддається зносу коробка передач.

Робимо висновки

Всі потрібне регулярно не забути про тахометр і стежити за його стрілкою, щоб вона була біля позначки – хоча варто пам’ятати, що дані крайнощі також можуть стати причиною передчасного звернення в сервіс. У разі тривалого перебування в пробках варто на другій частині дороги значно прискорити рух. Це допоможе відновити баланс і нормалізувати недолік масла, що подається в мотор.