Maserati MC20 2020

Мазераті знову змінює імідж. Раніше бренд перейшов від гоночних автомобілів до розкішних седанів, потім пішли позашляховики, і тепер, через 16 років, настав час показати свою спортивну сутність та повернутися до автоспорту.

ДВИГУН

3,0-літровий V6 з подвійним турбонаддувом розвиває потужність 621 к.с., яка передається на задні колеса. Максимальна швидкість становить близько 325 км/год, розгін від нуля до сотні менше трьох секунд, а з нуля до 200 км/год за 8,8 секунд. Електрична версія ще швидше, але максималка йде не так далеко.

Новий двигун V6 – перший двигун Maserati з 2001 року. Він називається Nettuno, і він стане основою двигунів, які будуть використовуватись у майбутніх автомобілях.

Питома потужність 207 к.с. на літр досягається завдяки технології похідної від F1, яку Maserati називає Twin Combustion. Упорскування палива для кожного циліндра можна розділити між двома камерами.

Повністю електрична версія з’явиться не раніше 2021 року. Продуктивність так само захоплююча, як і у V6. Максимальна швидкість становить трохи більше 300 км/год, а розгін до 100 км/год займає 2,8 секунди, 0–200 км/год за 8,4 секунди.

Запас ходу розрахований на 370 кілометрів. Maserati заявляє, що перехід на електричну тягу не сильно змінить вигляд автомобілів.

ЕКСТЕР’ЄР

Дизайн суперкара не передбачає спойлерів, хоча технічно, він присутній на кормі в самому мінімалістичному вигляді, і сприяє збільшенню притискної сили.

Зовні є всілякі вентиляційні отвори та вири, але вони створені так, щоб бути непомітними. Нижню частину облицювання виконано з карбону по всьому периметру автомобіля.

ІНТЕР’ЄР

Усередині він такий самий сучасний, як і вся машина. У Мазераті описує інтер’єр як функціональний та раціональний. Сидіння з вуглецевого волокна, надтовсте рульове колесо, розроблене тест-пілотом Maserati та колишнім гонщиком MC 12 Андреа Бертоліні. На кермі є тільки найнеобхідніше для будь-якого суперкара.

У спортивному купе MC20 за сидіннями є місце для двох сумок формату салону літака, а передній багажник може вмістити 47 літрів об’єму. Ззаду також є багажник – 101 л.

Дзеркал заднього виду немає. Їх замінили на цифровий, підключений до ширококутної камери. Також MC 20 відмовляється від звичних аналогових годинників Maserati, встановлених на панелі приладів. Хоча шану цієї традиції віддано — поворотний перемикач режиму руху на центральному тунелі, виконаний у стилі годинника. Завдяки йому водії можуть перемикати варіанти контролю тяги, дросельної заслінки, стилі перемикання передач та керувати роботою турбонаддуву за допомогою чотирьох різних режимів руху.

МУЛЬТИМЕДІА

Незважаючи на мінімальний інтер’єр, MC20 оснащений 10,25-дюймовим інформаційно-розважальним екраном з точкою доступу Wi-Fi. Додаток для телефону Maserati показує важливі рівні палива та олії, а також тиск у шинах та звичайний набір функцій відстеження.

Він також працює з інтелектуальними помічниками Google і Alexa, які ідеально підходять для суперкарів, яким необхідно знати рівень масла не виходячи з дому. Спорткар також може надсилати власникам щомісячний звіт електронною поштою з детальною інформацією про двигун, гальма та підвіску.

Maserati MC 20 перший автомобіль, оснащений аудіосистемою преміум-класу італійської фірми Sonus Faber.